studenten!

nu gick mitt kära nörd besök hem, mycket trevligt :) haha. ska försöka städa mitt rum, än så länge ligger alla kläder vikta på min säng. en bit på vägen i alla fall ;p fick veta hur man bokar balbiljetten nu, verry good. mamma lovade att hon fixar det imorgon! wiho. får ont i magen när inte allting är klart. nu är det bara studentpasset jag måste handla! är lite seg med allting tycker jag. bara resan som planerades i tid, haha. kläder har jag fixat också, skorna kom igår. måste bara hämta dom och klänningen är nu färdig! :D och solen skiner. man ska fan inte klaga! :D ska ringa en vännina nu. puss&smek!

2/6 MÅNDAG: Wallmans Salonger första gången någonsin för dig som är STUDENT! 23-04
Studentpasset ger dig 50kr entré.

3/6 TISDAG: Hamnkrogen 16.00- 21.00! Party dj på plats, Studentpasset ger dig 25:an

3/6 EFTERFEST: S/S SWEA 21.00- 03.00 Studentpasset ger dig 50:- i entré!

4/6 ONSDAG: Olympia Bowling kl 16-sent! Studentpasset ger dig bowling för 25kr samt 25:an i baren!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0