artonde december

för några dagar sedan var jag hemma hos malin och myste :) nova fick för sig att vi skulle göra glasyr på pepperkakorna, absolut inte jag och malin som ville men självklart ställer man upp och gör det för den lillas skull ;) hehe. slutade med att jag och malin satt som några idioter och gjorde en jävla massa pepparkakor! :D snyggigt. visade stolt upp dom på jobbet (som den nörd jag är) och då fick jag i uppdrag att göra liknande som vi kunde sälja! så denna kvällen har jag suttit i två timmar och försökt göra snygga hjärtan. det där med att jag skulle göra ett pepperkakshus kunde jag ju bara drömma om. hur fan lyckades mamma när man var yngre? slutade iaf med att jag slog isönder skiten.


när jag var hemma hos malin...



...och tidigare ikväll



Kommentarer
Anonym

riktigt riktigt fina var dom =)

2008-12-19 @ 00:04:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0