nionde december

kom nyss inspringandes in genom dörren. har varit hos malin och färgat blonda slingor, det blev riktigt snyggt faktiskt. bra jobbat darling! vet bara inte om det finns löshår i den färgen? lever inte med kort hår ;p blir kanske en omgång färgning till tomorrow? hehe. ska jobba hela dagen imorgon också så egentligen borde jag sova redan men är inte ett dugg trött. blir film och godis time istället! :D

ursäkta för den hemska bilden, den är tagen nyss med min dåliga mobilkamera.
ser ut som att jag bara har slingor i mitten av håret? haha.



Kommentarer
Anonym

ska du färga de engång till efter detta??? hur? de är fint så som de är nu :)

2008-12-10 @ 11:13:29
petra

tack :) nej, bestämt mig för att inte färga det mer!

2008-12-10 @ 22:38:56
URL: http://angeliya.blogg.se/
Anonym

vilken färg använde du? eftersom du hade ju brun färg och nu blev det ju riktigt fina blonda slingor i det bruna!

2008-12-11 @ 00:02:21
petra

Jag använde poly blonde

2008-12-11 @ 00:28:58
URL: http://angeliya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0