Osocial?

Jag kom nyss på mig själv med att jag är jävligt osocial? Jag har inte umgåts med mina vänner på kanske tre veckor? Då räknar vi bort Anthalyas fest. Allt är marabou lights fel! Jag kan inte längre vara social för då kanske jag måste ta en ciggarett, javisst låter det sjukt men det är så jävla sant.. ja då ska vi se, kan alla rökare ställa sig till höger så jag vet vilka jag ska undvika.. eh? Haha, aldrig.. men ändå skit svårt ;p ja ni fattar. Men jag har faktiskt varit rökfri 3 veckor idag! Jennie gav mig just ett erbjudande om att dela säng med henne och Sandra inatt och givetvis kan man inte tacka nej till det. Måste kliva ur min morgonrock och mina mys tofflor nu om jag ska hinna. bye :
            image598


Kommentarer
MEYSA

Hur länge har du varit rökfri nu?

2008-02-25 @ 02:15:04
URL: http://MEYSA.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0