6 juli

vi har åkte bil idag.. väldigt mycket bil! vi åkte hela vägen till höör! ;p hahaha. förstår ni att det är långt? ska ta det från början så ni hänger med. malin ringde mig 11.00 imorse och sa att jag skulle klä på mig för ni skulle vi till ett fett jävla badhus i höör. yrvaken som jag var sprang jag ner till mamma och sa att vi måste köra in till stan så jag kan hämta mina badkläder. haha, sprang ut till bilen, backade ut och tutade som en idiot för att dom skulle skynda på sig ;p längtar tills jag har mitt körkort så jag kan köra själv, välja musik själv och köra hur jag vill! anyway. åkte till detta badland och ser att det står stängt?! men vi hade tur, för idag var sista dagen innan dom hade sommarstängt! ;p haha. riktigt roligt var det iaf, cool bana man åkte på! :D malin följde med mig hem, har sprungit upp och ner och tvättat! nu luktar alla mina kläder wonderful! :) tänkte ringa hannah eller jennie nu. har mycket att bli infomerad om ;) HEHE. top secret.

om bara en vecka kommer bebi hem! <3 åh vad jag längtar!

                      
                                                                               nova playing cool!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0