11 juni

känns som att allting brakar. hade velat ha ledigt, semester, kalla det vad fan ni vill! längtar sjukt mycket till helgen så jag kan sova ut. somnar senast halv 12 om dagarna nu, kommer inte upp på morgonen. annars så är jobbet bra, alla är jätteroliga och snälla :) soft jobb. lite påfrestande bara med kunderna som är otrevliga men annars är det tummen upp.

skulle egentligen fikat med mina älsklingar idag, hade jag tänkt iaf ;p men blev så att jag åkte hem och städade lägenheten ordentligt för min pappa pekade med fingret igår och gav mig en sur blick. då vet man vad som gäller, haha! plus att det regnade ute, orka fika då? jag är ingen inne-sitta-människa! imorgon ska jag hem direkt efter jobbet och sova sova och sova. titta på film och sova! måste vara pigg ifall jag ska göra något på fredag. kan inte sitta hemma och deppa över att j är bortrest. det kan inte fungera så plus att jag kan inte göra det redan nu, 34 dagar kvar!

känns som att min blogg kommer utvecklas till en jävla böl-sida och hur roligt är det egentligen? men sen kom jag på att ni behöver absolut inte läsa. känns mest bra att få skriva av sig och så kommer det fortsätta tills j är hemma. tittade på holiday idag, ni vet den filmen med carmen diaz, grät som en idiot igenom hela filmen. haha, ja! men det är så mycket kärlek hela tiden och där satt jag och försökte få fram ett sms till andra sidan jordklotet. men ska sova nu :) är nog bäst! sov gott!

ps. a tror han att han har stil på grund av att han har en jävla bil.. hahahah var bara tvungen
jag vill ju välkomna mina läsare på bästa sätt och jag vet att han uppskattade detta! :D



jag vet, matte och jag är ett jävla bra team! hahah.






Kommentarer
A

hahah cpbarn =pPpp

2008-06-11 @ 23:27:06
URL: http://www.fragbite.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0