13 juni

för idag är det fredag ohyes! lyckliga mig! :D verry najs. en jävla bra dag har det varit, gick riktigt bra på jobbet idag så på torsdag bjuder dom oss på pizza och om vi är ännu bättre nästa vecka så blir det öppenbar också! :D haha, sånt gillar vi! borde nog sova en timme, känns som att min kropp behöver det, men orka sova nu? haha. väntar bara på att pappa kommer hem så jag kan få maaaaaaaaaat. är sjukt hungrig! ;p ska ringa mallan igen också, måste veta vad som händer ikväll. något spännande att komma med? visstja.. vi bor i helsingborg, mitt misstag! hahaha. j ringer också idag! :D bästa dagen på hela veckan. nej gott folk, ha en jävligt bra fredag för det ska jag ha! ops.. nu ringde mallan! :D haha. see ya.

ops! titta vilken fin design hannah gjort till mig! :D kände att det var på tiden att ändra. tack snutt! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0