14 juni

nu har jag bestämt mig för vad jag ska idag! jag ska ta bussen till ekeby, ja, jag ska frivilligt åka till ekeby :) vill träffa min familj lite och sen ska jag träffa hannah. jag hade gärna druckit en jävla massa vin idag men får se hur det blir med det, haha. man kan ju alltid hoppas ;p fast i och för sig, klockan är 15.00 nu, vid 23.00 ikväll ligger väll jag på soffan och halv sover, hahaha. jag har börjat lära känna mig själv. men ska springa till bussen nu för annars missar jag allt.

ska jag färga tillbaka mitt hår till brunt eller ska jag göra fler ljusa slingor i det blonda jag har? :) jag tror nog det lutar mot det blonda, tycker om det bäst! känner mig så blek när jag är brunhårig, haha.

                     


Kommentarer
jempa !

blont din nörd ;P

2008-06-14 @ 22:21:19
URL: http://jeeenniiie.blogg.se/
petra

haha okejdå din töntis! :D

2008-06-15 @ 14:24:55
URL: http://angeliya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0