15 juni

var hemma hos hannah igår :) åt massa gottit och tittade på tila tequila. haha, vi började nästan gråta när hon valde bobby. satt där som några töntar, haha men roligt var det. tur att bobby vann, för det första var han sjukt snygg och sen var han bara bäst för tila. hon andra var så självsäker och det finns inget mer som får mig att äcklas så mycket som självsäkra människor. ta inte detta fel nu, jag menar inte att man inte ska ha mål och tycka bra om sig själv. jag syftar på de människor som gärna säger högt "jag är bäst så säg inte emot, och jag vet faktiskt att jag är snyggast". de tröttnar ut mig i längden.

satt precis ute i trädgården, det som är bäst med bärbar dator, man kan sitta var fan man vill! :D men att det inte finns någon datormus gör mig galen, tycker det är skit svårt med denna inbygda skiten haha. pappa hämtar mig senare, ska köra och åka och handla. imorgon ska jag jobba.. hurra.. det enda som är roligt med jobb är när man får lön. ska köpa en helt ny garderob! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0