17 juni


allting är pissed of för tillfället. inget går som jag vill. även om jag har börjat sälja bättre på jobbet och allt omkring mig är som det ska så är det ändå någonting som inte är rätt? har ont i kroppen och vill sjukanmäla mig varje jävla morgon, men då får jag ångest. så det går ju icke. känns som att jag vandrar runt i en jävla cirkel och väntar på att något ska hända. men vad vet jag inte ännu. var och fikade med tjejerna idag i sex timmar, vilka jävla normala människor fikar i sex timmar? ;p jag kan ju inte kalla oss normala.. men det var mysigt, hade saknat alla :) ska göra en macka nu och sen krypa ner i sängen och titta på en film, ska ta en rolig film för denna deppiga musiken får mig inte att bli gladare. godnatt! <3

vad ska alla göra på midsommar? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0