24 juni

jag är sur.. detta har inte varit min dag ett ända dugg för jag har tänkt för mycket. haha, det lät sjukt, jo för jag brukar ju inte tänka?, nej men vad fan ni förstår poängen. har bara suttit hemma efter jobbet, trodde det skulle vara gossip och lite roliga program men det var något annat istället om mode, fast det fungerade också ;p känner mig sjuk, har mega ont i halsen, säkert emma och malin som smittat mig, för att jävlas ska jag hosta i en burk, spara den, och öppna den framför dom när dom är friska. haha, nej vad elak jag är. :) lovar, ska inte malin! haha. night-time för min del nu, har inget bättre för mig. föresten, från och med nu ska jag hålla min mun stängd från alla människor, för det finns inte vett i någon nu för tiden. ska inte hemligheter vara hemliga? eller har jag missat poängen? godnatt!

                   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0