30 juni

herre min jävlar vilken dag.. att vara vara vuxen arbetskvinna passar inte mig! imorgon slänger jag av klackskorna, de softisikerade kläderna och det vuxna tillpuffade håret. imorgon kör jag rakt av på mysiskläder! att göra sig till på mitt jobb behöver man verkligen inte, där kan du komma hur fan du vill för ingen reagerar, alltså, det finns inget nytt att komma med för alla har redan sett ut så. hahaha. känns som att jag behöver titta på bridget jones ikväll, åh vad jag saknar henne! måste sätta på den redan nu! :D jobbade över till halv 7 idag, snacka om död?! slänge i mig mat direkt när jag kom hem, städat och haft mig. jag har till och med diskat utan att pappa bett mig? jag brukar låta det ligga, undvika köket tills jag orkar ta itu med det, haha. men nu så jävlar.. jag är på hugget säger jag bara! 

det är värst vad min blogg har blivit gullig och väldigt kärleksfull, haha. tittade precis igenom den och det handlar väldigt mycket om j. om det inte är en text så är det en bild. när blev jag sån här överdriven? jävlar, det har smygit sig sakta på mig och jag har inte ens tänkt på det. min syster sa t som i toffel.. hm, toffel är väll mer när man skiter i sin omgivning och bara hänger med sin love? eller? vad fan. sprider ju bara min lycka och kärlek till er! :D jag är ju snäll. ingen som klagat hittintills iaf ;p




j. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0