5 juni

kan inte fatta att om bara några timmar tar jag studenten! denna känslan är obeskrivlig och jag tycker verkligen synd om dem som inte ska få uppleva studenten! har fixat allt nu, sitter här och försöker töja ut mina skor till imorgon för vem fan vill ha skoskav på sin student? bränner en skiva till bilen också :D detta kommer bli perfekt! borde lägga mig i sängen och sova nu, är sjukt trött. denna dagen var den mysigaste på länge. spenderade den med min älskling, han är verkligen något av det bästa.

rekomenderar verkligen locktången från babyliss. lockade mitt hår innan och herregud vad fint det blev! behövde bara hålla 5 sekunder och woala, finaste locken :) godnatt!

image997



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0