för imorgon tar jag studenten!

imorgon.. då jävlar smäller det i taket! :D:D:D studenten för fulla muggar. men hej, här sitter jag i min systers lägenhet och har inte fixat ett skit. eller nu ljög jag, jag har faktiskt varit nere i stan och ute på väla och handlat saker inför morgondagen! allting i sista sekund. fick tag på en jävla locktång också! :D tänkte ha håret som jag hade det på balen, hoppas bara att det blir lika bra imorgon. det känns inte på riktigt ännu.. gör väll det imorgon när jag sitter i bilen med jennie & sanja och skriker för fulla muggar!

var på swea igår med jennie, malin & sanja. älskling och hans vänner kom också efter ett tag. dessa student dagar har varit sjuka! :D haha. hade gärna gjort om dom.. oh helvete.. jag kommer aldrig få uppleva student dagarna igen. nu är jag vuxen (enligt min ålder, men inte enligt mig) orka bli vuxen och leka viktigt. tråkmånsar rättare sagt. nej, nu ska vi inte vara elaka mot dom äldre! :D haha. borde ringa jamal och se vart han tar vägen, ska ha myskväll idag.

image995




Kommentarer
besa

HAHAh så het c.r är

2008-06-04 @ 20:26:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0