mycket gladare! :)

efter mitt lilla utrbrott tidigare idag så har allting varit jättebra! :) pappa kom och hämtade mig strax efter och sen körde vi skåne runt. jättemysigt. satt och sjönt tillsammans till skivan coldplay, pappa tycker han är jätte häftig som har köpt den, haha. söt är han. han skrek faktiskt bara till en gång när vi körde och det var när jag svängde i full fart haha. men vad fan, om man har chansen nu att köra runt i hans bil så gör jag det gärna med lite fart. mammas är lite söligare ;p åkte hem till hans flickvän, var bjuden på middag. mathias kom också hem, alltid lika roligt att träffa sin bror för han har alltid gjort något idiotiskt hahaha. fixade även vin till midsommar! :D det vinet jag älskar, wiho! ska titta på film nu och mysa :) väntar bara på att baby ska komma in på msn så jag får prata med honom i 10 minuter iaf, sover allra bäst då. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0