4 mars

Vaknade sjukt tidigt idag, beror kanske på att jag somnade vid tio igår? Brukar annars bli vid ett ;p Stack till skolan och efter det gick jag och fikade på bagatell med Jacqueline och Jessica. Mysigt :) Fick sen gå till ticket igen för resan klabbade men nu är allt fixat :) no problemas! Gick sedan med snyggingarna till mezo, fikade igen ;p eller rättare sagt åt lite. Haha, varenda gång vi är där så klagar en kille på något vi gör, om det inte är fötterna i soffan så är det musiken? Nästa gång klagar han väll på att vi dricker för mycket vatten? hahaha. Har kännt mig sjuk hela dagen så bestämde mig för att kolla upp detta och yes, hade 39.4 graders feber fastän att jag inte kännt mig dödsjuk? :/ Sanja ringde innan "hej, kom ut?". Haha jag trodde hon hade gått hela vägen hem till mig bara sådär? Men nejdå, där stod hon på trappan och log med hela ansiktet ;p Kunde tyvärr inte följa med tillbaka hem till henne :/ orka feber? Speciellt när man knappt känner att man har värsta. Får väll nöja mig med min egen säng inatt.

               



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0