1 maj

det var en rolig kväll igår även om den inte gick alls som planerat! men det gör ingenting, jag hade roligt i alla fall. att det blev för mycket mot slutet hör absolut inte hit ;p haha. förfestade hemma hos malin, myspys. gick sedan ner till the tivoli fast där blev det katastrof. träffade lite vänner utanför men traskade sedan vidare. då var det bara jag och malin kvar, stack till gp och det är där minnet börjar slumra märker jag nu. efter det blev det steakhouse, och till sist the tivoli igen. men där inne var vi inte så länge :p körde malin hem och sen hem till mig. soft kväll faktiskt med en jävla massa skratt! :D vad ska du göra idag? :D

                                                   
                                           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0