12 maj

det har varit en jättebra dag igen! tycker allt flyter på perfekt :) gick till skolan och hade nationella i spanska, hur det går vill jag inte ens veta. men orkar inte med spanskan mer, sjukt tråkigt. åkte ner till stan, skulle på arbetsintervju, och gissa vad.. jag fick det! :D spikat och klart. ska tacka min syster för det :) nu är vi inte bara systrar utan även kollegor. börjar redan den 9 juni, jag är så glad att jag inte vet vad jag ska skriva. ska bli så skönt att tjäna egna pengar! :) och nu är det bara 5 dagar kvar tills vi åker! åh, allt är så bra. sen hämtade baby mig på skolan, mötte upp dom andra. var meningen att vi skulle fika men vi stannade hemma hos mig och softade. jag skulle egentligen plugga men så långt har jag inte kommit ännu. i helgen händer absolut ingenting. pappa åker på tisdagnatt och sen kommer baby och bor här, om inte alla dagar fram till lördag så tvingar jag hit mina vänner ;p haha!

image958



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0