25 maj

man kan inte förklara costa brava, det måste upplevas!

kan börja med att det var sjukt roligt. det stället och discona?! varför föddes man i sverige kan man ju alltid undra ;p det var skönt med semester. fick en jättefin lägenhet efter några moment och det var mega fint väder hela veckan. jag som planerat regn och ingen strand? ;p haha. min älskling kom också till costa, fast tre dagar senare. det kunde inte bli en mycket bättre remix! :D har cirka 450 bilder på datorn nu, ska fixa med allt imorgon :) men lägger inte upp något här, får bli på bilddagboken istället. min röst glömde jag nere i costa brava. låter som en gamal man som rökt i 60 år ;p haha! 2 veckor kvar till studenten.. ohyes! :D

veeeeerrryy naaajjjjsss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0