16 oktober

vilken helvetes jävla skit dag!
först och främst försov jag mig, vaknade 07.05, jag börjar 07.00. tummen upp för det petra!
men jag var där nere redan efter tio minuter så det fixade sig. annars har denna dagen varit ett
helvete, stressigt som fan, inga rökpauser, kassan krånglade, kortmaskinen gick sönder, tappade
ett glas plus så blev mitt passfoto det fulast någonsin. men vad gör man? jo, man tar en drink!
ikväll ska jag ut med dom från jobbet, rebecka slutade idag så vi ska ut lite, får se hur det går.
börjar 10.00 imorgon så jag kanske kan klämma in 2 drinkar ;) woho. ska bada nu. luktar äckligt, haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0