29 oktober

jag hade starkt bestämt mig på jobbet tidigare idag att nu skulle jag sätta igång med min diet igen, det gick ju jävligt bra sist! flera kilo rök iväg. det hela slutade med att jag tog med mig en sallad hem från jobbet, satte mig på bussen och åkte hem till jennie där jag bytade ut min sallad mot en familjepizza med massa vitlöksås som var inbeställd! coca cola till det, taxi hem och nu sitter jag här med choklad och läsk. vad är det nu man brukar säga.. jovisst.. imorgon börjar jag.. eller kanske i övermorgon?



Kommentarer
Anonym

hahaha hur många POINTS ÄR DE I SNORKRÅKOR.. förisåfall har den damen där borta fått i sig flera stycken.. JAG SER JU UT SOM EN FALUKORV!!! diet e för nördar, riktiga kvinnor äter pizza, helst familjesize!!!

2008-11-03 @ 17:42:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0