8 oktober

att vakna på fel sida är inget hallelulja moment! för att göra det bästa av situationen så flyttade jag mig till köket och sedan tillbaka till sängen där jag la mig med allt gott jag kunde hitta! att tröstäta är något av det bästa jag vet, då har man en anledning att ligga där och tycka synd om sig själv med gardinerna fördragna, samtidigt som man kan äta massa godis utan att få någon ångest. min plutt var en snällis, han kom med godis och en ros :) han vet hur man får mig på bra humör sånna här dagar! borde diska nu om jag ska ha gjort något vettigt denna dagen, körskolan sen, hurra..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0