9 oktober

det finns nog inget som är så roligt som när man trivs på jobbet, jag längtar inte ens hem när jag är där! de andra ställen jag varit på har bara varit okej eller riktigt dåliga. antingen har personalen varit dumma i huvudet eller så har det varit långtråkig, oseriösa företag om man ska vara ärlig. det jag ville få fram var att jag trivs jävligt bra och att jag hoppas att jag får jobbet. imorgon får jag besked :) blev överraskad av pappa idag när jag kom hem, på bordet låg en tidigt och mama mia filmen. han vet hur man gör mig glad när jag är helt död! :) tack! <3 ska sova nu, börjar 07.00 imorgon. godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0