17 september

jag är så jävla trött men jag får inte somna, håller fortfarande på att vända mina dygn så jag ska orka helgen ;p nu står pommesen i ugnen och vitlöksmöret ska snart göras! :D mums. jag älskar nattmat. ska lägga mig i sängen och titta på hundtricket, så jävla länge sedan man såg den, haha älskar den. minns när filmen kommit ut och vissa killar jag kände gick ut med sina hundar helt plötstligt, nu snackar vi inte om en stor cool hund utan en liten sötis hund. haha! :D måste erkänna att det fungerade, tjejerna kom fram!

jag måste beställa tid hos min frisör imorgon, lugg ska det bli! är riktigt sugen på det. vad tycker ni?
sist jag skulle göra det så sa min frisör, men petra du ångrar dig ju varje gång? huh? gjorde jag? haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0