22 september

GODKVÄLL! :D

imorgon ska det plaskas, och några bomben skutt ska jag också klämma in!
ni har förståt helt rätt, jag och min kära kamrat jennie ska till badhuset.
väldigt roligt om jag får säga det själv! :D bara nu inte gammeltanterna har
sin vattengymnastik samtidigt, visst ska man vara shysst mot dom men tro inte att
jag tänker stå där och vifta på armarna i takt till aqua musik. nej, jag ska snorkla
under deras fötter med mitt underbara cyklop. om jag nu hittar det..




                     


Kommentarer
Hannah

haha! så härlig bild! <3

2008-09-23 @ 12:41:50
URL: http://lovestain.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0