27 september

ligger i soffan med laptopen på magen och ett glas cider i handen, detta kallar jag en perfekt lördag! :D gick upp nio imorse, åkte till familia där dom tydligen firade 2 års jubileum. fick en jättefin jacka av mamma :) äntligen något varmt och skönt att ha på sig! ikväll ska vi bara mysa.

igår var det en jävla bra dag!! jobbet som jag så sjukt mycket velat ha, gick dit och pratade med dom igår och jag ska få provjobba redan nästa vecka! ni får verkligen hålla tummarna! :D efter det åkte jag till danmark med mathias och emma. dom skulle fylla på sina lager där hemma men det slutade med att mathias för full innan vi kommit hem till sverige, haha. blev sen kinarestaurang och taxi hem.


jackan jag fick av mamma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0