åttonde februari

jag kan inte sova, det pirrar i hela kroppen. lyckokänsla tror jag faktiskt! borde egentligen sovit för länge sen om man tänker på morgondagen. istället har jag roat mig med att titta på vänner avsnitt i badrummet. ni läste rätt! det blir så lätt tråkigt om man badar för länge och inte har något att göra. så varför inte ta med sig datorn till badrummet? :D något jag rekomenderar. välj bara inte en för lång film.. man blir skrynklig och vattnet blir iskallt. väldigt jobbigt att fylla på med nytt varmvatten. man måste torka händerna, pausa filmen och ha sig. lyssna på en som har erfarenhet av det! haha.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0