åttonde juni

sitter på jobbet nu och försöker underhålla mig så gott jag kan. har provat all mat man kan, räknat platorna i köket, lyssnat igenom alla skivor vi har och läst igenom månadens schema fem gånger nu. brist på liv? haha. nejdå :) står och småpratar med kunderna, saknas bara en tröja där det står "be my friend for three hours". ikväll ska jag göra något ännu nördigare, jag ska nämligen spela the sims 3. ni hörde rätt. det är något som går i släkten. så ikväll mina damer och herrar är jag väldigt upptagen, mina gardiner fördragna och mobilen avstängd. don't call me.. i'll call you ;p haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0