nionde november

tjabba tjenna. kom precis in från regnet, mysigt. eller inte. min skor var genomblöta, kanske för att jag omedvetet trampade i alla vattenpölar? haha. stack till oj och handlade gottis till malin som ligger hemma och är sjuker. så kom skräcken för affärer igen.. ensam.. hatar det! går omkring som en vilsen höna. det har börjat bli bättre nu när jag är på maxi, men nu. haha, skrattar åt mig själv. stupied girl! vi tittade på ullared hemma hos henne, jennsan tycker vi är idioter som ens lägger pengar på sakerna! vi hade ju kunnat åka utomlands istället! förstår inte vad hon menar. ullared är väll en höjdpunkt för alla människor? haha. i love that place! och nej, jag överdriver inte :D jag ska dit igen om om tre veckor och shoppa loss. kärring? jag? kanske kommer gå så långt att jag hamnar i tv serien och shoppar loss med tanten som handlar för 40.000? haha. nu ska jag sortera tvätt, laga kvällsmat och titta på sista filmen med johan falk. imorgon är jag ledig, wiho! tvätt all day long.. .. ..  sweet dreams!


"ullared har stängt. slaaaakta ullared!" hahah. min kassa humor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0