jag vill leva i nuet, inte ångra mig sen..

det är fult att skryta om sig själv. men att vara stolt är en helt annan sak. kom på innan när jag körde hem att jag är jävligt stolt över mig själv. jag har fixat det bra för mig själv. jag har fixat det själv. jag gick ut skolan med hyfsade betyg, jag hookade upp ett jobb och en lägenhet. plus mitt körkort. jag har fått mycket hjälp av min familj och det är jag evigt tacksam för men i grund och botten så har jag gjort det själv. detta är kanske inte något stort för vissa men för mig betyder det mycket. det är några steg högre på min livstrappa. jag går till jobbet varje dag och är fan aldrig sjuk. jag är duktig på det jag gör. jävligt duktig och det vet jag om! det som återstår nu är att få det färdigt och fint i min nya lägenhet. next on my list: få en utbildning! det får ta den tid det vill innan jag börjar med det. vill inte sätta mig på någon kurs jag ångrar sen. ska leva i nuet ett tag först. får se vad det leder mig till. har nog aldrig berömt mig själv innan eller tänkt på det här speciellt mycket. känns skönt nu! som belöning ska jag äta choklad (men först ska jag städa hela lägenheten för imorgon ska jag ha visning).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0