tjugotredje oktober

satte mig nyss ner, duktig och bered på att betala alla mina räkningar! ser då att jag inte fått någon lön? fick panik och trodde direkt att något var fel på min bank (som alltid). fick då veta att lönen kommer på måndag. varför klantar jag alltid till det och missar sånt? var helt inställd på att shoppa lite idag och bara unna mig funny stuff. ikväll blir det mys hemma hos malin, hannah kommer ner till skåne denna helgen så ska bli myspys. så jävla länge sedan! blir idol och chippe med dippe, ska jobba imorgonbitti så blir inget nightparty..

men nu ska jag ut på äventyr och köra skåne runt. don't gonna tell you. puss på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0