elfte april

jag tycker synd om de personer som inte har några vänner. jag vet inte vad jag skulle gjort utan mina? denna helgen har varit förvirrande och om det inte varit för mina vänner så hade min hjärna kokat över av tankar. älskar dom för det! snart kommer emelie och jennie hit, känner inte för att sitta ensam. puss på dom idag! :) ska städa kylarna nu så tiden går här på jobb och ikväll blir det en massa mys. ♥

& när man tror att allting börjar bli bra så sätter hjärnan ett spratt på en igen. jag tänker för mycket, kan sitta och grubbla över en sak i flera dagar. måste sluta upp med det för min egen skull. om det är menat så kommer det av sig själv. right?



Kommentarer
Stefanlouise

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-06-22 @ 09:45:11
URL: http://stefanlouise.blogbloc.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0