tjugoandre augusti

sista dagen på semstern idag! vill lägga mig ner på golvet, skrika och gråta lite. vill vara meeer ledig. ligga och lata mig, helst någon som matar mig med vindruver och envisas om att få massera hela min kropp. tänker ligga och lata mig på soffan tills någon rolig person kommer med ett dunder förslag om vad vi ska göra. bosatte mig i malmö tidigare i veckan, en jävligt najs stad. hade hur roligt som helst, min bästa syster och hennes patte.. hahahah.. patryk. älskar dom små jävlarna. fast har varit i gång varje dag, aktivt, så jag är helt slut nu. det har varit restaurang besök, familjedag, ikea besök, bowling, öl och lite mer öl, film mys, drinkar, mycket skratt, festivalen, roadtrip, kräftskiva & mycket mer. kändes konsitgt att stå i min hall igårkväll med alla påsar i handen, hade lust att släppa sakerna och gå ut igen, haha. men min kropp ville mer dejta sängen. sov som en prinsessa!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0