nittonde januari

jag har sjukt dålig humor, hahaha. skrattar åt idiotiska saker (precis som min syster..) ta johan glans tillexempel, denna kille, hahaha. bara hans namn är roligt - johan glans! glaaaaaaans. fick precis tag på hans film och skrattar som en idioit åt alla hans dåliga skämt! helt underbar, hade velat adoptera honom!

för tillfället har jag inget liv alls, somnade sent inatt och har sovit bort halva dagen. missade nästan hela min tvätt tid (igen..) tror jag tappade hjärnan på nyårsafton för jag är inte lika smart längre? haha, nej det var ett skämt. gud vilket ointressant liv man har just nu. det går bara ut på att sova, jobba och göra-något-för-att-man-måste. man går och väntar på att något ska hända, för snart händer det något jätteroligt, visst! eller inte. lat och jävlig är man, haha. men har kommit en liten bit på vägen i alla fall, puss på mig för det. nu ska jag sätta igång nästa maskin med tvätt och sen blir det jobb. treeeevligt trevligt gott folk!

                                                             



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0