tolfte juli

vad gör jag uppe nu? ska upp sex timmar typ! haha. direkt efter jobb åkte jag ut till jennsan och alex som jobbade. dom hade mycket folk och dom var en man kort så vad gör man inte för sina darlingar? bara att slänga på sig en arbets tröja och göra det bästa man kunde. haha, jag visste inte ett skit så jag gick mest och plockade disk ;p dom är så duktiga så. körde hem till mallan efter och krängde pizza i hennes uterum, kom nästan precis hem. satt där i några timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. myssss. blev inget natt bad men hoppas på det imorgon istället :) imorgon blir det jobb och sen kul i juli, alltid najs att hänga med familjen. mallan och novisen kanske också kommer förbi. me like! men måste sova nu, smek & godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0