tolfte juli

fan vad varmt det är! kvavt :/ vill åka till stranden men ska jobba idag. kom nyss hem från ett möte, håller nu tummarna att allt går som planerat, måste ha lite förändring igen. ikväll ska jag mysa hemma i min lägenhet, länge sen jag sov hemma. har bott ute hos min mamma med lilla lykke, världens mysigaste. har lekt en massa och varit på stranden. det blev förfest och utgång i lördags, sjukt rolig och galet. dans och drinkar med både nya och gamla ansikten! aldrig fel. sen att jag tappade bort mina nycklar och blev utelåst hör inte hit, sitter mest och skrattar åt det nu. dum och klumpig? typiskt petra. fast man lever bara livet en gång så ja :D

& om du fortsätter bete dig som en idiot så blir jag galen. du är som en jävla berg-och-dalbana!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0