femtonde oktober

har varit vaken sen tidigt imorse och hållt på att fixa i lägenheten! ska köra och handla målarfärg nästa vecka, och hoppas snart att jag får min soffa och soffbord. förnyelse är alltid bra :) den soffan jag har nu är sjukt stor och skön men man kan inte ta av tyget och eftersom att den är så ljus så blir den lätt smutsig. fan. hahaha, så nu blir det en mörk soffa. mörka möbler, lite rosa (en ensam tjej får ha mycket rosa, sen är det kört, haha). har tillbringat dom senaste dagarna med familjen, något man borde göra oftare. men egentligen vet jag inte hur mer ofta jag kan träffa dom? åker till mormor varje torsdag, hälsar på mamma minst en gång i veckan, pappa och jag träffas ofta eftersom vi bor nära varandra, min syster och jag ses så ofta vi kan, lite svårare när hon bor i malmö och jag i helsingborg. kom nyss på att vi är som en jävla stor italiensk familj och ses ofta och firar allt vi kan? haha. ikväll har jag inga planer, ska nog ta det lungt, dricka något glas vin och hyra film. ost? osssst ska jag köpa. men först ska jag jobba, naaajs. smek på er.

                                               lite bilder sen förra lördagen hos mamma & juan.


lykke envisas med att få hålla bonzo. det hon inte förstår
ännu är att det är onöjligt då han är stark som en björn. aw!



wiho. sneeeell heestapolle!


solnedgång i ekeby.


en söt sessa. en busig liten.


en liten rosa björn. plutttttt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0