sjätte oktober

sitter på jobbet nu, har städat och haft mig hela dagen. mina fingrar kliar och vill pilla på allting. får snart panik på mig själv! pappa var precis här och lämnade en liten slant, sushi blir det för dom pengarna! är sjukt sugen. kräftor igår och sushi idag? fiskmonster är jag. är också sugen på att träffa lite vänner idag och titta på kungarna av tyllösand, vill inte sitta i min lägenhet. min hjärna går på helspänd och orkar inte de mer. har kommit in i denna perioden igen, men det går över, det har det gjort förut. min familj och vänner, dom är guldvärda. älskar att dom alltid finns där. alla dör nu.. tänker på det ganska mycket och jag oroar mig varje dag för att någon jag älskar och bryr mig om går bort. gråter som ett litet barn. någon gång kommer det hända, tyvärr. människan är inte odödlig, även om vi tror/hoppas de. det kan hända imorgon. gud vad dyster jag blev nu. ska gå ut och städa igen. pusspuss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0