åttonde april

var tar all tid vägen? denna veckan har gått jättefort. babe har bott hos mig hela veckan och det kommer bli svårt sen när jag ska sova själv igen! haha :) blev mys hos malin i måndags, bio i malmö i tisdags med min syster och hennes sambo, fotboll hemma hos mathias i onsdags och malmö igen igår! överraskade min syster som fyllde 25 år :) ♥ händer något varje dag nu! haha, men sånt gillar vi. ikväll efter jobb blir jag upphämtad av hampe, så jag slipper ta tåget helt ensam, sjukt tråkigt! haha. ska hem till min syster och fixa med allt inför kalaset imorgon! ;D wiho. min första lediga helg nu sen i september typ? & måste säga grattis till en av mina bästa vänner! är sjukt glad för deras skull. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0