tjugonionde augusti

idag känner jag mig som en zombie! har bott på ystad saltsjö bad med bästa mamma och storasyster. ♥ vill börja göra det till en rutin, varanan månad eller något liknande ;) passar mig perfekt. det var sjukt fint där, alla gick omkring i sina morgonrockar och relaaaxade. frukostbuffén var bästa också. åh vill bara tillbaka igen! haha. somnade direkt när jag kom hem, har suttit och kollat lägenheter sen dess. nu ska jag dejta kudden! & jag ska verkligen försöka sluta röka imorgon. har klarat långa uppehåll förr så nu jävlar!


jag softar (!!)


jag och älsklings syster!


mys skorna man levde i och fick med sig hem! haha.


vår rumsutsikt. naaaajs!


ehhh, bästaste!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0