fjortonde februari

idag är det alla hjärtansdag! :) en jävligt fin dag faktiskt. alla är extra glada och snälla mot varandra! tänk om det kunde varit så alltid? mina kunder ler och vissa ger komplimanger ;p haha. ska ner i stan nu och fika med ett av mina hjärtan :) sen bär det av till mitt andra hjärta. jag har lust att köpa en flaska vin och mysa ikväll, är ledig imorgon! ska bli så skönt att sova ut och göra ingenting, varken jobba, städa eller tvätta. hallelulja skrik för det! haha. förstår inte hur jag kan vara så pigg idag? sov 4 timmar inatt och vaknade helt speedad? ;p kan inte sluta le. det måste bero på att det är alla hjärtansdag ju? :D haha. happy me! men ska gå nu, hoppas alla får en fin dag med sina nära och kära. ♥

älskar min familj och vänner. bästa som finns! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0