tjugosjätte februari

igår blev det en annorlunda dag. kaos på jobb, sprang omkring som en yr höna och liknade en jävla mjölkbrud! orkar inte förklara, haha. sprang omkring i alla affärer efter jobb, hade varit smart och lagt undan allt dagen innan :) fick äntligen min efterlängtade väska, mina byxor och skor. någon tusenlapp fattigare men vilka undervärk dessa saker kan göra med en människa :) haha. åkte till några vänner på kvällen, fick huvudvärk och var allmänt seg så bestämde mig för att inte följa med ut i stan. men blev så rastlös så gick och babblade med malls på mogwai och sen inom tivoli för att kolla läget. sjukt mycket folk?! roligt att träffa gamla vänner. blir film time hos mig efteråt :) mina vänner är ute ikväll men jag valde mys på soffan framför de, har sett tre filmer nu, tryckt i mig pizza och läsk och ska snart ge mig på glassen! ;D haha. & imorgon bitti blir det jobb och sen får vi se vad dagen bjuder på! god natt..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0