sjätte mars

jag är helt slut, ligger deckad på soffan och försöker tvinga mig själv till duschen! bowlingen i fredags var najs, haha det gick riktigt bra i slutet för mig även om jag hade lite otur! ;p men jag var inte sämst iaf ;) haha. vilket jävla team vi var, jag visade upp mina körtalanger, slutade med att jag nästan körde över en cyklist! hahaha. niklas är också en rolig prick! haha, skrattar bara jag tänker på honom! haha. igår blev det jobb och sen en runda inom semir och philip där alla mina babes festade loss. jag var en tråkig jävel så stannade inte så länge. får ta igen det en annan helg! :) wiho. fyller snart år och det ska firas! nej, nu kallar duschen och sen blir det söndags mys. jobb 1000-2030 imorgon :/ mindre kul en jävla måndag? haha.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0