tjugonionde mars

igår blev det en mysig dag med min babe jennsan, fikade i solen och myste sen på hennes balkong och tittade även på video sen vi var små! haha, fan var härligt det var att vara liten! stänger på jobb om två timmar, ska sen vänta här yttligare en timme tills mitt tåg går till baby. tycker lite synd om honom idag för imorse var jag inte den enklaste personen! vaknade på fel sida, skrek, snyftade och fick utbrott varanan minut! haha. tur han är bästaste ibland! ♥ saknar min syster sjukt mycket, en halv månad är hon och hennes sambo borta.. känns som en jävla evighet! pratar dagligen i telefonen, ingen som förstår och skrattar så mycket åt min skämt som hon! hahaha. fan, hon borde komma hem nu! hennes sambo fyller år idag, stort grattis till honom! :) nu ska jag höja musiken och dansa runt samtidigt som jag moppar golvet!

jag, syster & patrik. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0