tjugoandra oktober

sitter på jobb nu, vaknade 06.00 imorse? roligt en lördags morgon :) men jag hade hög feber igår när jag kom hem efter jobb så tvättade och deckade sen på soffan. mår bra idag? fattar inte varför jag har feber lite då och då? freaky. men är på sjukt bra humör idag och känner mig utvilad, ska mysa och plugga hemma hos mammsen idag. och imorgon åker jag hem till mitt hjärta. ♥

& denna helgen är sista helgen på mitt jobb? sjukt. slutar på torsdag. trivs som fisken i vattnet på mitt nya jobb, barnen är så söta och gulliga och personalen är snälla. dom verkar väldigt nöjda med mig då dom vill ha mig som fast vikarie och jag ska vara där varje dag hela november! :) wiiiieee. känns skönt att jag ska jobba med något jag älskar, är väldigt tramsig av mig och att då finns det inget bättre än att jobba med barn? dessa barnen har inte ens fyllt två år ännu så ni kan ju tänka er hur små pluttisar det är. nu gäller det bara att jag kommer in på skolan så jag kan utbilda mig till förskollärare, men det blir inga problem, känner det på mig. ;) nu ska jag rulla chokladbollar, cassi är så söt, hon har gjort allt till mig på jobb igår! tack. :)

cassi & jag för snart ett år sedan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0