sjätte september

idag är jag på ett strålande humör! ;D vaknade av mig själv imorse, tog hand om mig själv och sen ut på stan! jag måste vara snygg till på lördag och det betyder att jag måste handla en ny klänning! träffa beccan och emelie som hjälpte mig och hittade en riktigt snygg klänning. ska bara se vad min pojkvän tycker ;) fikade sen två gånger och nu är jag på jobbet! :) ikväll sover jag nog över hos beccan för hon är ensam med den lilla bebben i magen. när man ser hennes kula längtar jag nästan tills jag får barn?! hahaha. sjuk jag är! nu ska jag dricka min pulver påse.. bantar igen.. haha! och röker som en idiot. jag som skulle sluta! men man kan inte göra allt samtidigt ;) smek hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0