fjärde februari

good morning! :D .. jag känner mig på ett bra humör idag, vet inte varför riktigt? morgonen var ju en katastrof då babe försov sig till jobb och jag fick agera taxi i 16- grader + är redan sjuk! kan någon smart jävel uppfinna en bilskrapa som FUNGERAR snabbt? mina fingrar blir isbitar när jag ska skrapa bilen. en sån hade hjälp mitt förhållande-team! blir lätt bråk om vem som ska skrapa och slutar med att.. vi kör ändå.. hahahah. har krypt ner i sängen nu med alla mina piller jag ska trycka i mig så jag blir människa! får väl tillbringa hela dagen här idag igen.. hoppas babe har köpt med sig hela affären hem sen!!

om 26 dagar flyttar vi, jag kan inte fatta det? är helt nervös! jag är ett planeringsfreak och måste ha alla bittarna på plats och vill helst packa ett halvår innan jag flyttar?? men får bli två helger nu istället. :) nästa vecka ska vi köra runt och beställa hem allt, nya möbler till alla rum! i looooooooooooove. äntligen kan livet starta.. typ? haha. ha världens bästa lördag med er people! smekhej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0