tjugosjätte mars

HEJ! :D .. älskar att det snart är sommar! ute hela dagarna på jobb, solbränd och snygg blir jag. ;) i helgen var min fina syster här och hälsade på. vi hade lite kalas för mig, åt plankstek på mando, gick runt i stan och sen avslutade med en fika där jag fick min födelsedagspresent! fick en jättefin dolce & gabbana klocka!! ↓ tusen tack till henne och patrik. bästaste är dom! ♥ tur jag inte handla någon egen innan. har velat ha en klocka hur länge som helst, snyggt och stiligt. & imorgon ska jag och hjärtat fira 1 år. fan vad tiden går snabbt? kan inte fatta att vi varit tillsammans så länge .. så vi har tagit ledigt båda två. ska köra och handla massa gått sen! mååååste man ha en dag som den.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0