2013-09-24

Jag har varit sjuk sen i söndagskväll. Feber och sånt höst trams! Jag är bara så utråkad, har sett alla filmer jag kommit på, ätit lite, lagt mig på soffan igen och sovit. Come on! Jag blir rastlös men så fort jag försöker göra något som att diska osv så blir jag helt utmattad. Hampe slutar jobba klockan fyra, då kan han komma hem och underhålla mig! ♥ Men när man väl jobbar så tänker man att idag hade det varit skönt att ligga på soffan istället, jag äter upp dom orden nu. Ska leta efter något gott nu och se en film till med ludde, tur jag har honom!
 

jag och ludde på midsommar.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0