2014-04-05

Det är så kul att se hur Vincent utvecklas varje dag. Om jag pratar tramsigt med honom eller drar fingrarna över läppen på honom så ler han och gör sina ljud. Det är så kul att se honom med Hampe, han sitter bara och tittar på honom och stor ler, allt är kul då, jag får fan ibland anstränga mig! Haha. Undrar när han börjar skratta? Har ingen aning om sånt. Men just nu tycker han om att sitta och stå med vår hjälp. Ok att ligga ner en stund men absolut inte för länge! Han är väldigt mammig för tillfället också, beror kanske på att jag ammar honom och då myser han helst hos mig. Min älskade lilla skrutt! Tänk när du är så stor att du inte vill kramas längre. Tänker krama dig ändå! Alltid! Hur gammal du än blir! Idag låg han i sitt babygym en längre tid, hängde dit en massa saker. Så kul att titta på honom när han gör sina ljud. Idag tog han en leksak och skulle smaka på den. Första gången han gör det! :) man blir lite blödig i mamma hjärtat då! Haha. Nu ligger han intill mig och sussar, ska försöka resa mig och baka en tårta till imorgon då Hampes familj kommer hit för att fira min födelsedag. High five för det! ;D

Vincent rockar sitt babygym! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0